Bestellen en Betalen

Online bestellen bij Hartog Wonen

Een aantal producten van Hartog Wonen kunnen online besteld worden. Lees hier meer informatie over het bestellen en betalen van webshopartikelen.

 

Hoe bestel ik een product bij Hartog Wonen?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Plaats een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk hierbij aan het correcte afleveradres.
  3. Rond af door te betalen. Dit kan met iDEAL, PayPal of creditcard (Visa en Mastercard).

 

Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.

 

Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?

Je krijgt kort na je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Heb je binnen 24 uur nog geen e-mail gehad? Kijk dan in de spambox van je e-mailprogramma. Zit de bevestiging ook niet daarin, neem dan contact met ons op.

 

Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de producten die online te bestellen zijn voor jou beschikbaar zijn. Mocht een artikel toch niet voorradig zijn, dan sturen wij je een e-mail.

Wanneer onverhoopt een product helemaal niet meer leverbaar is, dan laten wij dit ook weten via de e-mail. Wij storten dan uiteraard het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug.

 

Is er een minimaal bestelbedrag?

We hanteren geen minimaal bestelbedrag. Houd wel rekening met de verzendkosten.

 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

De bestelling in onze webshop reken je meteen af via iDeal, PayPal of creditcard (Visa of Mastercard)

We zorgen dat je veilig kunt betalen. Je gegevens worden altijd veilig gecodeerd via een SSL-encryptie. Dit betekent “Secure Socket Layer’ en is een standaardmethode voor versleuteling, geheimhouding en waarborging van de integriteit van gegevens tussen server en gebruiker. In je browser kan je een versleutelde pagina herkennen aan het pictogram met het veiligheidsslot en aan de ‘s’in de URL: https://hartogwonen.nl. Daarnaast gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Meer informatie hierover vind je in ons Privacy Policy.

 

Kan ik de geplaatste bestelling wijzigen?

Helaas kun je de bestelling of je persoonlijke gegevens, zoals het bezorgadres niet meer wijzigen nadat je de bestelling geplaatst hebt.

Heb je gekozen voor levering via PostNL dan is het mogelijk om via de app van PostNL een wijziging aan te brengen en jouw pakket af te laten leveren bij een PostNL-locatie. Dit kan zodra je een PostNL Track & Trace-code hebt ontvangen. Let op: het e-mailadres in jouw PostNL app moet wel gelijk zijn aan het e-mailadres in jouw bestelling. De PostNL app werkt alleen in Nederland.

Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op.

Mocht het product niet juist zijn, kan je deze retourneren. Lees hier meer over de retourneermogelijkheden.