Verzenden en Leveren

Leveren en verzenden bij Hartog Wonen

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

PostNL bezorgt je bestelling. Zodra het pakket wordt verzonden, ontvang je via de e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track&Trace-code. Met deze Track&Trace-code kan je jouw bestelling volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?

Het is mogelijk om je online bestelling op te halen in de winkels van Hartog Wonen in Sliedrecht of Utrecht

Op vertoon van de bevesting van jouw bestelling, dit mag zowel op papier als op je telefoon getoond worden, ontvang je het product.

 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Tijdens het bestelproces kan je zelf de bezorgdatum kiezen die het beste uit komt.

 

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

We leveren je bestelling graag bij je thuis. Natuurlijk is het ook mogelijk om een afwijkend adres op te geven, mocht je zelf niet thuis zijn en je pakket willen laten bezorgen bij je ouders of vrienden. Het afwijkende adres kan je eenvoudig invullen tijdens het bestelproces.

Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling op te halen in de winkels van Hartog Wonen in Sliedrecht of Utrecht.

 

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat kan ik doen?

Mis je een artikel uit je bestelling, neem dan contact met ons op.

 

Mocht je bestelling uit meerdere pakketten bestaan, dan ontvang je voor elk afzonderlijk pakket een verzendbevestiging per e-mail met daarin de Track&Trace-code, zodat je elk pakket afzonderlijk kunt volgen.

 

Kan ik de status van mijn levering volgen?

Zodra het pakket wordt verzonden, ontvang je via de e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track&Trace-code. Met deze Track&Trace-code kan je jouw pakket volgen.

 

Mijn Track&Trace-code lijkt het niet te doen. Wat kan ik doen?

Zodra het pakket wordt verzonden, ontvang je via de e-mail een Track&Trace-code. Geeft deze Track&Trace-code een foutmelding aan, neem dan contact met ons op.

 

Ik heb nog geen Track&Trace-code ontvangen. Wat kan ik doen?

Zodra het pakket wordt verzonden, ontvang je via de e-mail een Track&Trace-code. Is de verwachte leverdatum verstreken en heb je nog geen Track&Trace-code ontvangen? Neem dan contact met ons op.

 

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Zodra het pakket onderweg is, ontvang je via de e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track&Trace-code. Daarmee kan je je zending gemakkelijk volgen. Is je bestelling al meer dan 5 werkdagen onderweg na ontvangst van de verzendbevestiging? Neem dan contact met ons op en wij bekijken wat de status van de verzending is.