Klantenservice

Klantenservice bij Hartog Wonen

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0184-422 110 van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 16.00 uur of stuur een e-mail naar klantenservice@hartogwonen.nl.

 

Waar kan ik terecht met een probleem / klacht na levering van mijn bestelling?
Indien je ná aflevering een probleem hebt met een door Hartog Wonen geleverd  meubel, vul dan hier ons formulier voor de Serviceaanvraag in.

Op deze manier kan je niet alleen het probleem zo duidelijk mogelijk in jouw eigen woorden beschrijven, maar heb je ook de mogelijkheid beeldmateriaal (foto’s) digitaal mee te sturen zodat wij jouw serviceverzoek zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Voor alle artikelen waarop je een All-in-HouseService garantie hebt afgesloten geldt een afwijkende procedure voor de melding en verdere afhandeling van jouw serviceverzoek. Raadpleeg hiervoor de bij aankoop ontvangen brochure of bekijk de contactgegevens op het All-in-House Service certificaat. Het invullen van ons formulier voor een Serviceaanvraag is ook mogelijk. Let dan wel op dat je onderaan het formulier aangeeft dat je gebruik maakt van 'de aangekochte All-in-House service'.

 

Is Hartog Wonen een CBW-erkende winkel?

Ja. Het feit dat Hartog Wonen een CBW-erkende winkel is, biedt jou als consument bij de koop vele voordelen en vooral zekerheid.