Contact

Contact met Hartog Wonen

Hoe kan ik contact opnemen met Hartog Wonen?

Voor al uw vragen over de collectie, kan je contact opnemen met één van onze filialen óf met onze klantenservice in Sliedrecht 0184-422 110

 

Ik heb een bestelling gedaan in de winkel. Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Heb je een vraag over jouw bestelling, wil je een adreswijziging, telefoonnummer of e-mailadres doorgeven, de levertijd indicatie aanpassen* of heb je een vraag van financiële aard? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0184-422 110, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 16.00 uur of stuur een e-mail naar info@hartogwonen.nl.

*Vanzelfsprekend stellen wij alles in het werk de overeengekomen levertijdindicatie (als vermeld op de kopie van uw order) te realiseren. Mocht er onverhoopt tóch een kink in de kabel komen, zullen wij je hierover altijd schriftelijk op de hoogte stellen. Heb je na ontvangst van een dergelijk bericht nog een vraag of opmerking, neem dan contact op met onze klantenservice in Sliedrecht, telefoon 0184-422 110.

 

Ik heb een bestelling gedaan in de webshop. Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Heb je een vraag over jouw bestelling, stuur dan een e-mail naar webshop@hartogwonen.nl.

 

Waar kan ik informatie inwinnen over de bezorging?
De afspraak voor de bezorgdatum maken wij schriftelijk, telefonisch of per SMS met jou. Heb je hier een vraag of opmerking over, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice in Sliedrecht, 0184-422 110 of per mail naar info@hartogwonen.nl.

Voor een tijdsindicatie voor leveringen door RMT kan je één dag voor bezorging hier jouw ordernummer invoeren, je ziet dan in welk dagdeel de bezorging bij jou plaats zal vinden.

Een deel van onze collecties (o.a. Auping en Stressless) wordt door ons eigen transport verzorgd; in dit geval kan je één dag voor de afleverdatum contact opnemen met ons centrale informatienummer 0184-422 110 voor een tijdsindicatie.