Bezorg Informatie

Op deze pagina vind je belangrijke informatie met betrekking tot bezorging en eventuele montage* van jouw order, geplaatst bij één van de winkel van de Hartog WoongroepB.V.

Het grootste gedeelte van onze vakkundige leveringen en eventuele montage* wordt verzorgd door  Rijnmond Meubeltransport (RMT). Een deel van onze collecties (o.a. Auping, Tempur en Stressless) wordt door onze eigen transport verzorgd.

Onderstaande informatie is van toepassing bij leveringen via RMT:

Zodra de meubelen in ons magazijn zijn geleverd en gecontroleerd, ontvang je hierover per e-mail, SMS of per regulier briefpost, bericht (afhankelijk van wat met jou is afgesproken). Na ontvangst van een dergelijk bericht verzoeken wij je op een zo kort mogelijke termijn telefonisch contact op te nemen met onze vervoerder RMT (0180 - 55 16 44) voor het maken van een afspraak voor bezorging en eventuele montage.

Rijnmond Meubel Transport is bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 8.00-12.30 en van 13.00-15.30 uur. Op vrijdag zijn ze bereikbaar van 8.00-12.30 uur.

Ons bezorgschema is gebaseerd op een indeling van vaste bezorgdagen voor de verschillende regio’s in Nederland. Mede hierdoor is het soms onvermijdelijk dat de eerst beschikbare bezorgdatum in enkele gevallen tot wel 10 werkdagen na de telefonische afspraak met onze vervoerder RMT kan zijn. Wij adviseren je dan ook direct contact met RMTop te nemen zodra je van ons het verzoek om een bezorgafspraak te maken het ontvangen!

Enkele aandachtspunten;

  • Één werkdag voorafgaand aan de afgesproken bezorgdatum kun je hier opvragen welk dagdeel de bezorging bij benadering op het door opgegeven bezorgadres plaats zal vinden. Deze dagdelen zijn; tussen 7.00(!)-12.00 uur, tussen 11.00 en 14.00 uur en ná 12.00 (tot ± 18.00) uur.
     
  • Afhankelijk van de bij aankoop vastgelegde afspraken worden de meubelen uitgepakt, gemonteerd, en in de daartoe door jou toegankelijk gemaakte ruimte geplaatst. Vanzelfsprekend wordt het verpakkingsmateriaal door ons verantwoord afgevoerd.
     
  • Onze bezorgdienst heeft de beschikking over een mobiele pinautomaat, zodat je geen contant geld in huis hoeft halen. Veilig en gemakkelijk, betalen kan dan ook uitsluitend per PIN. De mobiele pinautomaat is geschikt voor reguliere Nederlandse en buitenlandse pinpassen, maar niet voor creditcards.
     
  • Bij vrijwel alle banken in Nederland is de standaard pinlimiet € 2500,-. Indien er een hoger bedrag moet worden gepind kun je jouw bank, bij voorkeur ruim voor de afgesproken bezorgdatum, vragen jouw pinlimiet speciaal voor deze bezorgdatum éénmalig te verhogen.
     
  • Indien de gemaakte bezorgafspraak niet door kan gaan, dient je dit tot uiterlijk 3 werkdagen vóór de afgesproken bezorgdatum telefonisch door te geven aan onze vervoerder RMT op telefoonnummer 0180 – 55 16 44.
     
  • Wanneer je onverhoopt niet thuis bent, geen betalingsmogelijkheden hebt of dat om wat voor andere reden dan ook de meubelen niet kunnen worden afgeleverd, zullen wij de complete levering retour nemen en zijn wij genoodzaakt je hiervoor € 100,- aan gemaakte logistieke en administratieve kosten in rekening te brengen.


Indien er nog vragen zijn, of indien je noodzakelijke informatie mist, kun je te allen tijde contact opnemen met de vestiging van Hartog Wonen waar je jouw aankoop hebt gedaan.


* Vakkundige montage door RMT vindt uitsluitend plaats indien dit bij aankoop is afgesproken (zie jouw kopie order).